mandag den 9. juni 2014

// ENDNU EN PAKKE //

Fik lige denne højhellige 2. pinsedag været op på cyklen, for lige hurtigt at hente denne lille pakke, jeg fik bestilt da jeg ikke kunne lade vær med bare at købe en lille ting, da asos reklamerede med 20% på alt.
Pakken indeholdt disse fine Palme print shorts og en fin mineral powder, som min søster længe har sagt jeg burde prøve, og da hun kender mere til makeup end jeg gør, hvilket er pinligt da jeg er  fire år ældre end hende, tænkte jeg at til den sølle pris af 38kr, kunne jeg jo lige så godt teste den. Så dette var min lille glæde til mig selv den sidste dag i pinsen, skal jo desværre til 24 timers forberedelse til min dansk årsprøve i morgen, så tideligt op for første gang i læseferien igen.
Hvad har i ellers hygget jer med de sidste par dage i pinsen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar