søndag den 22. juni 2014

// I LIKE THIS RIGHT HERE //


Arrghh (Fangirler som en 13 årig indeni hihi) så går det løs i morgen. Var så heldig sammen med min bedste veninde for en måneds tid siden, at score nogen VIP billetter, til hvad der har været et længe ventet ønske for os begge. Ja, vi er pjattede med Cody Simpson og har været det i nogen år nu. Vi har længe ønsket en koncert i Danmark, da vi ikke har haft muligheden for lige at smutte til udlandet og høre denne australske sweetheart synge sine sange på akustisk vis. Men nu..NU! er det vores tur, vi skal nemlig møde ind til soundcheck før koncerten, høre selve koncerten og så lige smutte forbi bagefter og møde søde Cody. Vi kunne ikke være gladere, selvom vi stadig synes det er vildt surealistisk. 
Men tja, for jer der ikke rigtigt kender ham, så er hans youtube HER, tag lige et hurtigt lyt til ham, du vil ikke fortryde det, hvis du er til chill beach vibes. Og for jer der kender ham, vil jeg da informere om at jeg poster billeder på bloggen, når jeg engang er hjemme fra koncerten og har fået hele oplevelsen overstået. Og sidst men ikke mindst har jeg et spørgsmål, nogen af jer Angels der skal med til koncerten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar